Ακύρωση Παραγγελίας
Η εταιρία μας σας προσφέρει τη δυνατότητα να ακυρώσετε μια καταχωρημένη παραγγελία με τους εξής τρόπους:
- Στέλνοντας email στο info@ioraikali.gr με θέμα «Ακύρωση Παραγγελίας» και τον αριθμό παραγγελίας (Order ID).
- Τηλεφωνικά στο 2310 829436.
Η ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 24 ωρών από την καταχώρησή της. Μετά το πέρας των 24 ωρών, καμία ακύρωση δε θα γίνεται δεκτή.
Αλλαγή/Επιστροφή Προϊόντων
Η εταιρία μας κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη από την αγορά του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος που έχει λάβει θα πρέπει εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αγοράς:
- να αποστείλει email στο info@ioraikali.gr με θέμα «Αίτηση Αλλαγής/Επιστροφής Παραγγελίας» και τον αριθμό παραγγελίας (Order ID), ή
- να τηλεφωνήσει στο 2310 829436.
Αιτήσεις για αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων μετά το πέρας 14 εργάσιμων ημερών θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία μας.
Προϋποθέσεις Αλλαγής/Επιστροφής Προϊόντων
Η εταιρία μας προσέχει για την ποιότητα των προϊόντων που αποστέλλει και δεν ευθύνεται για τυχόν ελαττώματα προϊόντων εξωτερικών κατασκευαστών/συνεργατών που διαθέτει στους πελάτες της.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής του προϊόντος και εντός 4 ημερών από την παραλαβή, στην περίπτωση που:
- είναι ελαττωματικό.
- δεν είναι ίδιο το μέγεθος/νούμερο με αυτό που έχει παραγγείλει,
- έχει αποσταλεί λάθος προϊόν από αυτό που έχει παραγγείλει.
Στην περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να κρατήσετε την απόδειξη και το κιβώτιο συσκευασίας, να μας στείλετε φωτογραφικό υλικό από το ελάττωμα. Η εταιρεία μας θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο από τον προμηθευτή, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Εάν όμως δεν δεχτείτε την αλλαγή από το κατάστημα μας και επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων τότε σας επιστρέφεται η αξία του προϊόντος και όχι το συνολικό ποσό που πληρώσατε μαζί με τα έξοδα αποστολής.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να αλλάξει ή επιστρέψει το προϊόν ακολουθώντας την διαδικασία που αναφέρεται στην παράγραφο «Αλλαγή/Επιστροφή Προϊόντων» και με απαραίτητη προϋπόθεση:
- Να μην έχει αλλοιωθεί, χαλάσει ή πεταχτεί η αρχική συσκευασία του προϊόντος.
- Να μην έχουν αφαιρεθεί από το προϊόν τυχόν αξεσουάρ, ετικέτες, κλπ.
- Να είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση που βρισκόταν κατά την αγορά, δηλαδή καινούριο, αφόρετο, μη πλυμένο και αχρησιμοποίητο.
- Να μην έχει αγοραστεί σε έκπτωση ή προσφορά, να μην αναγράφεται εκπτωτική τιμή μέσα στην ιστοσελίδα μας και να μην περιλαμβάνεται στην σελίδα «Προσφορές».
- Να μην αποτελεί προϊόν ειδικής παραγγελίας, δηλαδή να μην είναι προϊόν το οποίο κατασκευάστηκε από την εταιρία μας ή συνεργάτη μας αποκλειστικά και μόνον για το συγκεκριμένο πελάτη. Τέτοια προϊόντα θεωρούνται οι μπομπονιέρες, τα προσκλητήρια, όλες οι εκτυπώσιμες προσωποποιημένες επιλογές που διαθέτουμε και οτιδήποτε περιλαμβάνει ευπαθές προϊόν (βρώσιμα: κουφέτα, ζαχαρωτά, γλυκά, μπισκότα, κλπ.), καθώς και προϊόντα που έχουν υποστεί οποιαδήποτε διαφοροποίηση από την αρχική τους μορφή κατόπιν απαίτησης του πελάτη.
Η εταιρεία μας δεν διαθέτει πολιτική εγγύησης. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση και καταστροφή κατά την αφαίρεση των ετικετών των προϊόντων.
Τρόποι Αποστολής και Έξοδα Παράδοσης σε Περίπτωση Αλλαγής/Επιστροφής Προϊόντων
- Όλα τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα της εταιρίας μας (Φιλελλήνων 11, Θεσσαλονίκη, 54645, Ελλάδα).
- Η παράδοση των προϊόντων αλλαγής πραγματοποιείται μόνον αφού παραληφθούν και υποβληθούν σε έλεγχο ποιότητας τα προϊόντα που επιστρέφονται.
- Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος, τα έξοδα αποστολής βαραίνουν την εταιρία μας. Σε περίπτωση αλλαγής/επιστροφής προϊόντος για οποιονδήποτε άλλο λόγο, τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον πελάτη.
- Σε περίπτωση που το προϊόν για αλλαγή ή επιστροφή δεν πληροί τις προϋποθέσεις της ενότητας «Προϋποθέσεις Αλλαγής/Επιστροφής Προϊόντων», το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση του ιδίου.
- Τα έξοδα παράδοσης των προϊόντων που επιστρέφονται εξολοκλήρου xωρίς αλλαγή επιβαρύνουν τον πελάτη. Για τον λόγο αυτό σας συμβουλεύουμε:
- Να χρησιμοποιείτε μία αναγνωρισμένη ταχυδρομική υπηρεσία για την επιστροφή ή αλλαγή της αγοράς σας.
- Να συσκευάζετε το προϊόν προσεκτικά και με τρόπο κατάλληλο ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η εταιρία μας για απώλεια, καθυστέρηση, κλοπή ή κακή διαχείριση του δέματος που αποστέλλει ο πελάτης για αλλαγή/επιστροφή προϊόντος.
- Δεν είναι αποδεκτή η παραλαβή αλλαγής ή επιστροφής προϊόντος προς την εταιρία μας με αντικαταβολή.
- Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αλλαγή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής). Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία σύμφωνα με την παράγραφο (2).
- Η εταιρία μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Δικαιούται δε να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα επιστραφέντα προϊόντα.
- Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή των προϊόντων και εφόσον πληρούνται από τον πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση είτε για προκαταβολή.
- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού από την τράπεζα.
- Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
- Στην περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη. – Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η εταιρία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό είτε τηλεφωνικά είτε με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν δεν μπορεί να μεταπωληθεί ή χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρία και συνήθως είναι της τάξης του 50%. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.